קרדיולוג מומלץ - המרכז הישראלי לרפואת הלב - קרדיו-טים - קרדיו-טים
קרדיולוג מומלץ - המרכז הישראלי לרפואת הלב - קרדיו-טים - קרדיו-טים

מחפש קרדיולוג מומלץ? השאר פרטים ונחזור בהקדם

אתם בידיים טובות עם צוות הקרדיולוגים המומחים של קרדיו-טים

לצפייה בכל הצוות לחץ כאן >>

מחפש קרדיולוג מומלץ?
השאר פרטים ונחזור בהקדם

קרדיולוגים מומלצים לרפואת הלב

בעשור האחרון תחום רפואת הלב (קרדיולוגיה), עבר שינויים מרחיקי לכת והתפתח בצורה יוצאת דופן בהשוואה לתחומי רפואה אחרים. הודות להתפתחויות אלה, כיום, ניתן לאבחן ולהעניק טיפולים במגוון רחב ביותר של מחלות לב. התפתחויות אלו מלוות בהצטברות מידע עצום בכל אחד מתחומי רפואת הלב. מאחר ורופא יחיד אינו מסוגל להגיע לשליטה מוחלטת במידע המצטבר, נוצרו תתי תחומים שונים ברפואת הלב דוגמת מניעת מחלות לב, אבחון וטיפול בהפרעות קצב, צנתורי לב, וכן אבחון וטיפול במחלות מסתמים.

גם המטופלים של היום הינם מורכבים יותר ובמקרים רבים סובלים משילוב של בעיות לבביות מתחומים שונים. כך, ההתייחסות לאבחון של בעיות לבביות ולהחלטות הטיפוליות הינה מורכבת, ודורשת גישה משותפת לכל אחת מן הבעיות שהמטופלים מציגים. מתוך הבנה של המציאות החדשה שנוצרה בתחום רפואת הלב (קרדיולוגיה) הוקם המרכז הישראלי לרפואת הלב (קרדיו-טים), שהינו קבוצת הרופאים הראשונה בישראל בתחום רפואת הלב (קרדיולוגיה).

בקרדיו-טים חברו יחדיו קרדיולוגים מהשורה הראשונה בישראל המטפלים בתחומים שונים של רפואת הלב. קרדיולוג מומלץ יעניק לך טיפול מקיף, תוך שיתוף פעולה בין-תחומי עם שאר הקרדיולוגים במרפאה, וראיה רחבה של כלל הבעיות הקרדיאליות.

קרדיולוג מומלץ

איפה ניתן למצוא קרדיולוג פרטי מומלץ?

בקרדיו-טים תוכלו למצוא קרדיולוג מומחה מכלל התחומים הקשורים לרפואת הלב, ובהם מניעה של מחלות לב, איזון של גורמי סיכון, טיפול במחלת לב טרשתית, צנתורי לב מתקדמים,טיפול תרופתי ופולשני בתחומי הפרעות קצב וקוצבים, מעקב וטיפול במחלות מסתמי הלב, החלפות מסתמים בצנתור ועוד תחומים נוספים בקרדיולוגיה.

הודות לשיתוף הפעולה הייחודי בין רופאי קרדיו-טים, הכולל קרדיולוגים מומלצים מתחום האבחון וההדמיה, וכן קרדיולוגים מתחומי טיפול שונים, המטופלים של קרדיו-טים זוכים למענה כולל במקום אחד (one-stop-shop).  המטופלים מלווים על ידי מומחי קרדיו-טים משלב האבחון, הכולל ביצוע בדיקות הדמיה, ודיון צוות קרדיולוגים רב-תחומי באשר לאופן הטיפול המומלץ, ועד לביצוע הטיפול הטוב ביותר כולל מעקב לאחר הטיפול.

הייחודיות שלנו היא מתן מענה בין-תחומי במקום אחד, על ידי צוות אחד שכל מטרתו הינה לשים אותך, המטופל או המטופלת – במרכז.

האם הקרדיולוגים נמצאים בהסדר עם חברות הביטוח \ קופות החולים?

פגישה עם קרדיולוג מומלץ של קרדיו-טים, בין אם עבור ייעוץ, בדיקה או טיפול, נקבעת ומתבצעת באופן פרטי. עם זאת, חשוב לציין שלמומחים שלנו קיימים הסדרים עם מגוון חברות ביטוח פרטיות ועם קופות החולים בישראל (כללית, מכבי, לאומית ומאוחדת).

תנאי ההסדר והזכאות שלכם תלויים בסוג הכיסוי שלכם ובשירות שאתם עומדים לקבל, אז חשוב לברר מראש מה מגיע לכם וכיצד לנצל עד תום את ההסדר הרלבנטי. נשמח לסייע בהבנת הביטוח שלכם, כדי שתוכלו לקבל את מה שאתם צריכים ללא עיכובים או תקלות. 
כאשר אתם מגיעים למרכז בפעם הראשונה, חשוב שתציינו האם והיכן יש לכם הסדרים ביטוחיים.

האם ישנו שירות מקוון וייעוץ וירטואלי ע"י הקרדיולוגים?

כן, מלבד ייעוץ פרונטלי אתם יכולים להשתמש בשירות של ייעוץ מרחוק באמצעות שיחת וידאו או טלפון. פגישות מקוונות נרשמות בתיק שלכם, בדיוק כמו תורים רגילים. לפני המפגש הווירטואלי, תצטרכו להעביר את המסמכים הרלבנטיים במייל אל הקרדיולוג. בסיום, תקבלו חזרה למייל שלכם את סיכום הייעוץ וחשבונית.

מה הן הדרכים ליצירת קשר \ תיאום תור אצל קרדיולוג מומלץ לבחירתי?

לא ניתן להגיע מבלי לקבוע תור מראש. 

אפשר לקבוע תורים במרכז המענה הטלפוני, במספר 03-9402222. המענה פעיל בכל שעה ובכל ימות השבוע.
מלבד זאת, ניתן למלא פרטים באתר או להשאיר הודעה במייל – [email protected], או בWhatsApp במספר 054-8600603
ואנחנו נדאג לחזור אליכם בהתאם. המרפאה פתוחה בימים א'-ה' בין השעות 8:00-21:00.

 

לקביעת תור