קרדיולוג במרכז - קרדיולוג בכיר - המרכז הישראלי לרפואת הלב - קרדיו-טים - קרדיו-טים

קרדיולוג בכיר במרכז הישראלי לרפואת הלב - קרדיו-טים

בעשור האחרון התרחשו בתחום רפואת הלב שני תהליכים מעניינים שהובילו לרעיון להקים את מרכז קרדיו-טים.

קרדיולוג במרכז

תחום רפואת הלב (קרדיולוגיה) עבר שינויים מרחיקי לכת, והתפתח בצורה יוצאת דופן בהשוואה לתחומי רפואה אחרים: בכל אחד מתחומי רפואת הלב הצטברו כמויות ידע עצומות, שבעזרתו אפשר לאבחן כיום בעיות הקשורות ללב באופן מהיר יותר ומדויק יותר, וגם להתאים טיפולים למגוון רחב יותר של מחלות לב.

על מנת שהקרדיולוג יוכל לשלוט בכל המידע שהצטבר בתחום ברמה הגבוהה ביותר, נוצרו תת תחומים שונים של רפואת לב - למשל מניעת מחלות לב, אבחון וטיפול בהפרעות קצב, צנתורי לב, וכן אבחון וטיפול במחלות מסתמים.

במקביל, עם הזמן גם המטופלים הפכו למורכבים יותר, ובמקרים רבים הם סובלים משילוב של בעיות לבביות מתחומים שונים. לכן ההתייחסות לאבחון של בעיות לבביות ולהחלטות הטיפוליות היא מורכבת, ודורשת גישה משותפת לכל אחת מהבעיות של המטופל.

קרדיולוג בכיר במרכז הארץ

מרכז קרדיו-טים לרפואת הלב (קרדיו-טים) הוקם מתוך ההבנה של המציאות החדשה שנוצרה, והוא מאגד את קבוצת הרופאים הראשונה בישראל בתחום הקרדיולוגיה.

אם חיפשתם קרדיולוג בכיר במרכז, הגעתם בדיוק למקום הנכון!

הקליניקה שלנו נמצאת בבית חולים "אסותא" ברח' הברזל 12 קומה 7, תל אביב.

הייחודיות של מרכז הקרדיולוגיה קרדיו-טים

מרכז קרדיו-טים מאגד קרדיולוגים מהשורה הראשונה בישראל המטפלים בתחומים שונים של רפואת הלב, וזאת כדי להעניק לכם טיפול מלא תוך שיתוף פעולה בין תחומי וראייה רחבה של כלל הבעיות הקרדיאליות.

הצוות של קרדיו-טים כולל מומחים מתחומים שונים הקשורים לרפואת הלב, ובהם מניעה של מחלות לב, איזון של גורמי סיכון, טיפול במחלת לב טרשתית, צנתורי לב מתקדמים, טיפול תרופתי ופולשני בתחומי הפרעות קצב וקוצבים, מעקב וטיפול במחלות מסתמי הלב, החלפות מסתמים בצנתור, ותחומים נוספים בקרדיולוגיה.

הודות לשיתוף הפעולה הייחודי בין רופאי קרדיו-טים, הכולל קרדיולוגים מתחומי האבחון, ההדמיה ומתחומי הטיפול השונים, המטופלים שלנו זוכים למענה כולל במקום אחד (One stop shop). המומחים של קרדיו-טים מלווים את המטופלים משלב האבחון, הכולל ביצוע בדיקות הדמיה, דרך דיון מעמיק של צוות קרדיולוגים רב תחומי באשר לאופן הטיפול המומלץ, ועד לביצוע הטיפול הטוב ביותר ומעקב לאחר הטיפול.

הייחודיות שלנו היא במתן מענה בין תחומי במקום אחד על ידי אותו הצוות, שכל מטרתו היא לשים את המטופל במרכז.

אם אתם מחפשים קרדיולוג בכיר במרכז מצוות קרדיו-טים, צרו איתנו קשר.

לקביעת תור